Audyt inwestycji w nowy magazyn
Amex Stationery sp. z o.o. istnieje od 1982 roku. Na początku swej działalności firma zajmowała się produkcją artykułów piśmienniczych, obecnie specjalizuje się w imporcie artykułów biurowych i szkolnych. Spółka prowadzi sprzedaż hurtową markowych produktów pochodzących z krajów zachodniej Europy, jak również produktów z Dalekiego Wschodu. Współpracuje z wielkopowierzchniowymi sieciami handlowymi. Magazyn firmy Amex ma powierzchnię użytkową wynoszącą 1630 m2.
[zdjęcie © Amex]
Amex Stationery sp. z o.o. potrzebowała szybkiego doradztwa dotyczącego oceny sytuacji związanej z właśnie kończoną inwestycją – budową nowego magazynu i planowanym przeniesieniem części asortymentu. Firma była na etapie odbioru technicznego magazynu, jeszcze przed instalacją regałów i innych elementów infrastruktury. Spółka posiadała już wstępne plany związane z zagospodarowaniem powierzchni nowej hali.
Logisys w ciągu trzech dni warsztatów zweryfikował plany i pomysły dotyczące przeprowadzki oraz organizacji magazynu. W wyniku obserwacji, wywiadów i analizy dokumentów wskazał obszary, które niosły ze sobą ryzyko oraz zarekomendował sposoby jego zminimalizowania.
[© Logisys]