+48 515 038 568

Amex QC inwestycji

Audyt inwestycji w nowy magazyn

Profil klienta






Amex Stationery sp. z o.o. istnieje od 1982 roku. Na początku swej działalności firma zajmowała się produkcją artykułów piśmienniczych, obecnie specjalizuje się w imporcie artykułów biurowych i szkolnych. Spółka prowadzi sprzedaż hurtową markowych produktów pochodzących z krajów zachodniej Europy, jak również produktów z Dalekiego Wschodu. Współpracuje z wielkopowierzchniowymi sieciami handlowymi. Magazyn firmy Amex ma powierzchnię użytkową wynoszącą 1630 m2.

Potrzeba i zaproponowana koncepcja

[zdjęcie © Amex]

Amex Stationery sp. z o.o. potrzebowała szybkiego doradztwa dotyczącego oceny sytuacji związanej z właśnie kończoną inwestycją – budową nowego magazynu i planowanym przeniesieniem części asortymentu. Firma była na etapie odbioru technicznego magazynu, jeszcze przed instalacją regałów i innych elementów infrastruktury. Spółka posiadała już wstępne plany związane z zagospodarowaniem powierzchni nowej hali.

Rozwiązanie Logisys

Logisys w ciągu trzech dni warsztatów zweryfikował plany i pomysły dotyczące przeprowadzki oraz organizacji magazynu. W wyniku obserwacji, wywiadów i analizy dokumentów wskazał obszary, które niosły ze sobą ryzyko oraz zarekomendował sposoby jego zminimalizowania.

Osiągnięte efekty

    Logisys przedstawił rekomendacje dotyczące wszystkich zdefiniowanych zagrożeń:
  • zmiana doboru typów bram pomiędzy magazynami
  • zbudowanie zadaszenia w części rozładunkowej pozwalającej na rozładunek w czasie niekorzystnych warunków atmosferycznych
  • wskazanie i usunięcie sprzeczności w projekcie podłączeń elektrycznych i bram wejściowych
  • zmiana sposobu organizacji strefy wyjścia i załadunku
  • zmiana organizacji strefy buforowej i strefy parkowania nadmiarowych dostaw
  • korekta nieprawidłowo zaprojektowanej drogi komunikacyjnej w nowym magazynie
  • uwzględnienie w nowej hali akumulatorowni

[© Logisys]

Newsletter HUB logistics

Zamknij

Zostaw emial...

Zamknij   X