Audyt systemu logistycznego
Żabka: Skok w przyszłość
Audyt systemu logistycznego największej sieci handlu detalicznego w Polsce więcej »
Cel usługi
- Rzetelna ocena systemu logistycznego firmy / łańcucha dostaw / sieci dystrybucji
- Wyznaczenie priorytetów i podjęcie właściwych i skutecznych decyzji związanych z siecią dystrybucji, łańcuchem dostaw, całością systemu logistycznego, lokalizacją centrów dystrybucji, magazynów, etc., jak również outsourcingiem / insourcingiem logistycznym
Opis usługi
Audyt systemu logistycznego / łańcucha dostaw / sieci dystrybucji reprezentuje w pełni podejście strategiczne do zarządzania przedsiębiorstwem. Obejmuje wszystkie aspekty logistyki przedsiębiorstwa tj. koszty, bezpieczeństwo, elastyczność, traktując je jako czynniki przewagi konkurencyjnej firmy. Powodzenie audytu zależy w dużej mierze od właściwego sformułowania jego celu.
Audyt realizowany jest poprzez analizę danych logistycznych i kosztowych, wywiady, obserwacje, warsztaty analityczne i diagnostyczne, jak również weryfikację rekomendacji wraz z kierownictwem firmy. Prezentacja dla zarządu ma na celu przygotowanie firmy do podjęcia istotnych decyzji biznesowych.
Audyt łańcucha dostaw i systemu logistycznego jest elementem kompleksowej oferty doradczej i wdrożeniowej Chaingers, właściciela marki Logisys.
Kiedy zamówić?
- Konieczność optymalizacji kosztów
- Zmiana zasięgu działania firmy
- Ocena bezpieczeństwa systemu logistycznego
- (Re)lokalizowanie magazynów
- Konieczność poprawy parametrów logistycznych
- Lepsze wykorzystanie transportu
- Konieczność podjęcia decyzji o zakupie systemu IT
Korzyści
- Pewność informacji (trafna diagnoza)
- Możliwość podjęcia optymalnej decyzji oszczędzającej czas i pieniądze firmy
- Skupienie się na priorytetowych działaniach, dających największe efekty
- Rozwój kompetencji pracowników
- Benchmarking
- Redukcja ryzyka podjęcia błędnej decyzji przez menedżera
- Uniknięcie kosztów związanych
- z podjęciem błędnej decyzji
- Odzyskanie czasu pracowników związanych z przygotowywaniem analiz i decyzji
Odbiorcy
Firmy dystrybucyjne, produkcyjne i handlowe zarządzające dostawami surowców, półproduktów, produktów i wysyłkami/dystrybucją towaru, firmy z sektora MSP, firmy duże.
Dowiedz się więcej