Masterplan nowego magazynu o powierzchni 30 tys. m2
Profil klienta
Jeden z wiodących dystrybutorów atykułów elektronicznych w Polsce
Działa na rynku od 25 lat
Zatrudnia ponad 350 osób
Dysponuje siecą sprzedaży złożoną z 30 oddziałów i biur handlowych
Zakres projektu
Opracowanie spójnej koncepcji logistycznej z oszacowanie kosztów i ROI
dla planowanej rozbudowy magazynu o powierzchni 30 tys. mkw, budżecie
7,5 mln EUR, pojemności 0,5 mln SKU i wydajności 150 tys. linii na dobę;
w połączeniu z istniejącym magazynem
Osiągnięte efekty
Maksymalnie efektywne wykorzystanie powierzchni działki i obecnej kubatury magazynu
Zapewnienie bezpieczeństwa finansowego i operacyjnego inwestycji
Stworzenie koncepcji rozwiązań technicznych, organizacyjnych i procesowych w poszczególnych obszarach wraz z parametrami wydajności