Zarządzanie projektem polegającym na budowie magazynu lub centrum dystrybucyjnego obejmuje realizację kompleksowych działań związanych z zarządzaniem koncepcją, projektowanie layoutu magazynu, masterplan magazynu, wsparcie projektu architektonicznego magazynu, zarządzanie budżetem, koordynację projektu logistycznego funkcjonowania magazynu, weryfikację harmonogramu przygotowań, zarządzanie współpracą z generalnym wykonawcą, nadzór nad odbiorami. Do zarządu przedsiębiorstwa raportowany jest stan wdrożenia, zaistniałe ryzyka.
Wymienione działania mogą być ściśle powiązane z zarządzaniem przeniesieniem/ uruchomieniem nowego magazynu. Niezależność firmy doradczej umożliwia działanie stricte w interesie inwestora.
Budowa centrum dystrybucji i jej wsparcie na wszystkich etapach jest elementem kompleksowej oferty doradczej i wdrożeniowej Chaingers, właściciela marki Logisys.
Przedsiębiorstwa planujące lub prowadzące budowę magazynu lub centrum dystrybucyjnego.